loading...
FCBarcelona80.rzb.ir
خرید کارت شارژ

سلام دوستان اگه کارت شارژ ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل خواستید به این سایت مراجعه کنید.

fefa2012 بازدید : 19 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
در آستانه رويارويي با رئال‌ در فينال جام حذفي
كركيچ در تمرين بارسلونا حاضر شد

خبرگزاري فارس: مهاجم جوان بارسلونا با رهايي از كمند مصدوميت امروز به تمرين بارسلونا اضافه شد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي بارسلونا، بوخان كركيچ كه سه روز پيش از اولين ال كلاسيكودربي (شنبه شب گذشته) مصدوم شده بود به دستور پزشك معتمد باشگاه از فهرست پزشكي خارج و به تمرين امروز صبح تيمش ملحق شد.
كركيچ مهاجمي سرعتي و بسيار باهوش است كه مي تواند در نيمه دوم به شرط تساوي يا پيش افتادن بارسلونا به ميدان بيايد و اميدهاي مادريد براي بالابردن جام پادشاهي را به ياس تبديل كند.
گفته مي‌شود بارسلونا از حالت 4-3-3 خود كه در بازي شنبه شب به نمايش گذاشت به سيستم 4-4-2 گردشي تغيير خواهد كرد و كركيچ در اين سيستم مي‌تواند در كنار پدرو دو مهاجم تيمش را تشكيل دهد.
fefa2012 بازدید : 16 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
با حضور مربيان و برخي بازيكنان مادريد و بارسلونا
توپ مخصوص فينال جام پادشاهي اسپانيا رونمايي شد

خبرگزاري فارس: فدراسيون فوتبال اسپانيا براي جدال پاياني جام حذفي از توپ مخصوصي بهره مي‌برد كه نام تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا روي آن حك شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا، نام بارسلونا با 25 قهرماني و رئال مادريد با 17 قهرماني روي سطح توپ فينال جام پادشاهي حضور داشته و آديداس براي تبليغ در مورد توپش در فينال جام حذفي مبلغ 600 هزار يورو به فدراسيون فوتبال اسپانيا پرداخت كرده است.
تعهدات فدراسيون فوتبال اسپانيا در قبال اين مبلغ شامل پخش چند فيلم كوتاه تبليغاتي از اسكوربورد استاديوم مستايا، فروش اين توپ در فضاي اطراف استاديوم، نصب هشت بيلبرود تبليغاتي براي اين توپ در خيابان‌هاي اطراف مستايا و هديه توپ آديداس به كودكان بي سرپرست يك انجمن خيريه در والنسيا بين دو نيمه بازي فردا شب رئال مادريد و بارسلونا است.

fefa2012 بازدید : 16 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
بر اساس آمار تلويزيون اسپانيا
ركورد پربيننده‌ترين ال‌كلاسيكو براي جدال در برنابئو ثبت شد

خبرگزاري فارس: ال‌كلاسكيودربي اسپانيا بين رئال مادريد و بارسلونا در برنابئو از لحاظ پربيننده‌ترين ال‌دربي تاريخ در رتبه اول قرار گرفت.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، بيش از يازده ميليون نفر فقط در اسپانيا تماشاگر ديدار رئال مادريد و بارسلونا در برنابئو (شنبه شب گذشته) بودند و پيش‌بيني مي‌شود كه با توجه به خريد كارت هاي تلويزيوني در كشورهاي آسيايي، آمريكاي جنوبي، اروپا و آفريقا حداقل 15 ميليون نفر ديگر نيز از اين بازي به صورت رسمي و با رعايت كپي‌رايت اين ديدار جذاب را تماشا كرده باشند.
تنها تلويزيون دولتي اسپانيا در فاصله دو روز مانده به ال‌كلاسكيودربي اول تعداد 800 هزار كارت تلويزيوني براي باز شدن قفل شبكه ماهواره‌اي به كشورهاي عربي، آسياي جنوب شرقي و چند كشور اروپايي فروخته است و اين مسئله درآمد قابل توجهي براي اين كشور به همراه داشته است.
بيش از 45 كمپاني بزرگ و صاحب نام از سراسر جهان در فضاي تبليغاتي راديويي و تلويزيوني ال‌كلاسيكودربي حضوري پررنگ داشته و پيش‌بيني مي‌شود مبلغ حداقلي 6 ميليون يورو تنها از بخش تبليغات بازرگاني بين دو نيمه از 5 شبكه راديويي و تلويزيوني داخل اسپانيا وارد خزانه دولت اين كشور شده باشد.
fefa2012 بازدید : 14 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

با سلام.

ببخشيد كه دير آپ كردم.

يه خبر خوشحال كننده اين كه اريك تونست اولين گلش رو براي بارسا بزنه بعد از اين همه بازي كردن.

خبرگزاري فارس: شاگردان گوارديولا با تساوي يك بر يك برابر بيلبائو

به مرحله ششم جام پادشاهي صعود كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس، در اولين شب دور برگشت مرحله پنجم كوپا دل ري اسپانيا، بارسلونا كه در بازي رفت متحمل تساوي بدون گل در نيوكمپ شده بود، اين بار با تساوي يك بر يك برابر اتلتيك بيلبائو، صعودي سخت و نفس‌گير را تجربه كرد. اريك آبيدال در دقيقه 75 براي بارسا گلزني كرد و گل تساوي بخش اما بيهوده نماينده باسك توسط فرناندو يورنته در دقيقه 85 به ثمر رسيد.

در دو ديدار ديگر شب گذشته، دپورتيوو لاكرونيا با نتيجه 3 بر يك از كوردوبا گذشت. آدريان در دقايق (90 پنالتي)، 102 و (120 پنالتي) در بازي كه به وقت اضافه كشيده شده بود، براي نماينده گاليسيا گلزني كرد. تك گل كوردوبا را نيز آرتگا در دقيقه 87 به ثمر رساند. دو تيم در بازي رفت به تساوي يك بر يك رسيده بودند.

سويا نيز با نتيجه 3 بر صفر از سد مالاگا تازه متحول شده گذشت. در اين ديدار روماريچ 51، پروتي 65 و فابيانو 89 براي نماينده اول آندلوس گلزني كردند. مالاگا در ديدار رفت نيز به شكست 5 بر 3 تن داده بود.

fefa2012 بازدید : 18 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
فابرگاس: بارسا بهترين تيم جهان است‌

خبرگزاري فارس: از نظر كاپيتان تيم فوتبال آرسنال انگليس،

بارسلونا برترين تيم جهان است.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ديلي‌تلگراف، در آستانه بازي‌‌هاي دور رفت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، سسك فابرگاس گفت: همه آرسنالي‌ها مي‌دانند بارسا بهترين تيم دنيا است. رويارويي با اين حريف براي ما كاملا دشوار است. در اين حال مي‌كوشيم بهترين نمايش ممكن را ارائه كنيم. درست است تيمي جوان داريم ولي صاحب كيفيت بالا و توان زيادي هستيم.
فابرگاس و يارانش مطابق برنامه قرار است چهارشنبه شب در ورزشگاه الامارات مقابل بارسا صف‌آرايي كنند.
وي افزود: خيلي نگران بازي با آنها نيستيم. بدون استرس موظف هستيم برنامه‌هاي خود را مقابل آنان اجرا كنيم.
سال گذشته در ليگ قهرمانان به آنها بيش از حد احترام گذاشتيم و مهربان بوديم ولي در مصاف جديد مي‌رويم كه با آنها نبرد كنيم.

fefa2012 بازدید : 40 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
مسي: آرسنال بدون فابرگاس قدرتش كاهش مي‌يابد

خبرگزاري فارس: به باور مرد سال فوتبال جهان و اروپا، تيم آرسنال بدون ستاره اسپانيايي‌اش قدرت خود را از دست مي دهد.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ديلي‌استار، ليونل مسي اظهار داشت: وقتي سسك فابرگاس براي آرسنال بازي نمي‌كند، مشكلات اين تيم انگليسي افزايش مي يابد. بنظر مي‌رسد بدون اين بازيكن از قدرت آرسنال كاسته خواهد شد. اين موضوع به هرحال يك ويژگي با تاثيرات مثبت و منفي براي رقيب ما است.
مسي كه در پايان سال گذشته ميلادي براي دومين مرتبه پياپي بهترين بازيكن جهان انتخاب شد، در بازي رفت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، در كنار هم‌تيمي‌هايش باخت 2 بر يك از چنين رقيب انگليسي را تجربه كرد.
بازيكن تكنيكي آرژانتيني افزود: با توجه به آنچه عنوان كردم، نقش و تاثير حضور فابرگاس در آرسنال غيرقابل انكار است. او با حضورش مي‌تواند تيمش را به كلي متحول كند.

ديدار برگشت اين دو تيم در فرداشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه نيوكمپ برگزار خواهد شد. در بازي رفت فابرگاس 33 ساله براي لندني‌ها بازي كرد و به عنوان كاپيتان تيمش را به پيش برد. او پس از آن با مشكل مصدوميت كشاله در بازي ليگ برتر با استوك‌سيتي مواجه شد و حضورش براي بازي برگشت در ابهام قرار گرفت

مسي در تمرينات بارسا

در ادامه خواهيد خواند:

ماسكرانو: مسي مي‌تواند آرسنال را نابود كند

سارا: مسي بهتر از رونالدو است

تصويري از آخرين تمرينات آبي و اناري پوشان.

fefa2012 بازدید : 43 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

برنده توپ طلای سال 2012 یک هدیه ویژه برای اسطوره آلمانی داشته و یکی از پیراهنش هایش را برای مولر امضا و ارسال کرده.

Lionel Messi - Fifa Ballon d'Or 2012

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکی از پیراهن هایش را امضا کرده و برای گرد مولر، اسطوره سابق فوتبال آلمان ارسال کرده.

بقیه تو ادامه مطلب

fefa2012 بازدید : 41 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

در جریان این پرواز، جشن و شادی به راه بود و مسی خوشحال از کسب چهارمین توپ طلایش شادترین مسافر این پرواز بود.

بعد از اتمام مراسم برترین های فوتبال سال 2012 در شهر زوریخ و اهدای جایزه توپ طلا به لیونل مسی و همچنین انتخاب 5 نفر از بازیکنان بارسلونا در تیم منتخب یازده نفره سال دنیا، کاروان اعزامی باشگاه بارسلونا با پروازی اختصاصی از زوریخ سوئیس به کاتالونیا بازگشت.

بقیه تو ادامه مطلب

تعداد صفحات : 23

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان درباره ی وبلاگ ما چیست ؟
    جدول لیگ


     

    لباس 2013 بارسلونا

    لباس اول



    لباس دوم


    تماس با مدیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 1,296
  • بازدید کلی : 18,106
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبمستر

    ابزار وبمستر

    Online User تماس با ما
    گلزنان لالیگا
    ساعت
    رتبه در گوگل