loading...
FCBarcelona80.rzb.ir
خرید کارت شارژ

سلام دوستان اگه کارت شارژ ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل خواستید به این سایت مراجعه کنید.

fefa2012 بازدید : 23 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا درصفحه اش در توئیتر از تولد فرزند پسرش خبر داده.

Gerard Pique and Shakira- Christmas gathering

طبق گزارش منتشره در دیلی میل، شکیرا خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه حالا می توانند فرزند پسرشان را در آغوش بگیرند.

جرارد پیکه نیمه شب پنجشنبه با بهره گیری از صفحه کاربری اش در توئیتر ، خبر تولد فرزند پسرش را اعلام کرد و نوشت که او و شکیرا از تولد فرزندشان خوشحال هستند.

پیکه بعد از تولد فرزندشان، در توئیترش به زبان اسپانیایی نوشت:«پسر ما به دنیا آمده؛ ما واقعا خوشحال هستیم. به خاطر تمام پیغام های شما متشکرم.»

البته خود شکیرا هنوز دراین باره خبری اعلام نکرده و همین باعث شده تا بعضی ها این توئیت پیکه را یک شوخی بدانند.

چرا که این جمله در روز جشن مقدس بیگناهان در اسپانیا که شبیه دروغ سیزده خودمان است نوشته شده.

این درحالی است که یک روز قبل از کریسمس عکسی از شکیرا منتشر شد که برای خرید به خیابانهای بارسلونا رفته بود و انتظار می رفت تا فرزندش در اوایل ماه بعدی میلادی متولد شود.

پیکه اخیرا در یک گفتگوی رادیویی اعلام کرده بود که شکیرا با وجود بارداری از کارهایش نکاسته و به زودی آلبومی را به بازار ارائه خواهد کرد.

پیکه همچنین به این نکته اشاره کرده بود که آنها هنوز اسمی برای پسرشان برنگزیده اند:« درمورد اسم بچه ما هنوز نتوانسته ایم تصمیم بگیریم. اسم های خنده داری مثل اولیسیتو هستند که رسانه ها این اسمها را منتشر کرده اند وانتخاب ما نبوده. اسم بیل هم هست که ما خوشمان می آید.ولی نمی دانیم اسمش را چه خواهیم گذاشت.»

fefa2012 بازدید : 13 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

بعد از نیمکت نشینی ایکر کاسیاس در دیدار تیمش مقابل مالاگا، حالا روزنامه ال موندو دپورتیوو ازاین فرصت برای شیطنت نهایت بهره را برده.

Iker Casillas

بعد ازنیمکت نشینی ایکر کاسیاس در دیدار شنبه شب رئال مقابل مالاگا، داستان اختلاف او با ژوزه مورینیو بیش از پیش رو شده است و حالا روزنامه کاتالان ال موندو دپورتیوو با بهره گیری از این اختلاف، یک نظرسنجی جنجالی را با این سوال که « آیا موافق خریداری ایکر کاسیاس برای بارسلونا هستید» مطرح کرده.

جالب اینجاست که 71% از شرکت کنندکان دراین نظرسنجی، به این سوال پاسخ مثبت داده و 29% مخالف انتقال کاسیاس به بارسا هستند. انتقالی که شاید رویایی و محال یا خیلی بعید به نظر برسد، اما طرح چنین سوال و اطلاع از نظر کاربران که غیرممکن نیست.


fefa2012 بازدید : 16 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

رئیس باشگاه بارسلونا در کنفرانسی در دوبی از بازگشت قریب الوقوع مربی تیمش خبر داد.

barcelona's press conference about vilanova , sandro rosell

ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا در کنفرانسی مرتبط با فوتبال در دوبی شرکت کرد. در این کنفرانس ژوزه مورینیو ودیگو مارادونا نیز حضور داشتند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس، روسل در جریان صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که تیتو ویلانووا، سرمربی بارسلونا تا 15 الی 20 روز دیگر به نیمکت مربیگری تیمش بازخواهد گشت.

در این سخنرانی، روسل به دیدگاه اخلاقی باشگاه کاتالان و ارزش های این باشگاه در بها دادن به فوتبالیست ها از تیم پایه ای گرفته تا تیم اصلی اشاره کرد و از تصمیم باشگاهش برای تمدید قرارداد ستاره هایی مثل چابی و پویول صحبت کرد.

روسل در مورد شرایط کنونی تیتو ویلانووا هم صحبت کرد. سرمربی باشگاه کاتالان اخیرا بعد از عود کردن مجدد بیماری اش زیر تیغ جراحی رفت و غده پاروتیدش را به دست جراحان سپرد. روسل دراین باره گفت: « تیتو تا 15 الی 20 روز دیگر بازخواهد گشت ولی او باید چند روز دیگر استراحت کرده و زیر نظر پرشکانش باشد. او به صورت همزمان هم روی نیمکت مربیگری بارسا خواهد نشست و هم مراحل درمانی اش را پشت سرخواهد گذاشت. مهمترین نکته سلامت اوست و فعلا فوتبال در اولویت دوم برنامه های تیتو است.»

روسل در ادامه صحبت هایش گفت:« چابی و پویول جزو بهترین بازیکنان بارسلونا و اسپانیا هستند و آنها برای اجتماع نیز مهم هستند، چون الگوهای بزرگی برای جوانان هستند. من امیدوارم که آنها در آینده هم با همین توان در باشگاه حضور داشته باشند.»

رئیس باشگاه بارسلونا در مورد خریدهای اخیرتیمش صحبت کرد. بازیکنانی مثل سسک فابرگاس و خاویر ماسچرانو که حاضر شدند با کاهش دستمزدشان به تیم کاتالان بیایند:« در سالهای اخیر ما دو بازیکن راخریداری کردیم: سسک فابرگاس و خاویر ماسچرانو که هردویشان حاضر شدند تا با دریافت دستمزدی کمتر از دستمزد شان در تیم های سابقشان به بارسلونا بیایند. آنها حتی مبلغ کمیسیون انتقالشان را هم پرداخت کردند. این دو واقعا دوست داشتند برای بارسا بازی کنند و این نکته زیبا و خوبی است.»


fefa2012 بازدید : 34 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

رئیس سابق باشگاه بارسلونا براین باور است که سرمربی سرشناس اسپانیایی سال 2013 به نیمکت داغ مربیگری باز خواهد گشت.

Begiristain - Laporta - Guardiola - Barcelona (Marca)

خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا بر این باور است که پپ گواردیولا، سرمربی سابق تیم کاتالان، در سال 2013 به دنیای مربیگری بازخواهد گشت.

سرمربی سابق بارسلونا با اتمام فصل گذشته رقابت های لالیگا، اعلام کرد که به دلیل خستگی برای یک سال از دنیای مربیگری جدا می شود و درحال حاضر در نیویورک زندگی را ادامه می دهد. بعد از جدایی پپ، بارسا به دست تیتو، دستیار او سپرده شد.

خوان لاپورتا، رئیس سابق باشگاه بارسلونا که یکی از دوستان نزدیک او نیزهست براین باور است که متدهای کاری او با پاری سن ژرمن جور در نمی آید و او به دنبال شغلی است که بتواند خلاقیت هایش رو بروز بدهد.

لاپورتا در صحبت هایی به اکسپرسن گفت:« فکر می کنم که پپ سال آینده به دنیای مربیگری بازخواهد گشت. او شخصیتی بزرگ و ایده هایی کاملا روشن دارد و واقعا باهوش است. من این افتخار را دارم که روابط خوبی بااو داشته باشم و از نظر من گواردیولا بهترین مربی دنیاست.»

لاپورتا ادامه داد:« تمام تیم های بزرگ می توانند گواردیولا را روی نیمکت مربیگری شان ببینند. برای متقاعد کردن او چه باید کرد؟ گواردیولا دوست دارد کار خلاقانه ای داشته باشد. دلایلی و نکات زیادی روی تصمیمات او تاثیر می گذارد. او باید تمام فاکتورهارا آنالیز کند. فکر می کنم او می خواهد قدرت لازم برای تصمیم گیری درمورد تمام مسائل ورزشی را داشته باشد و باید از کار کردن در آن محیط احساس راحتی کند. پاری سن ژرمن؟ مشخص نیست که آنها چطور می خواهند گواردیولا را برای کارکردن در آنجا متقاعد کنند. نمی دانم آیا آنها ساختار مناسب برای به خدمت گرفتن پپ را دارند یا نه.»


fefa2012 بازدید : 21 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

فدراسیون بین المللی آمار و فوتبال هرساله تمامی گلهای بازیکنان درتیم های ملی ،بازیهای المپیک و تورنمنت های بین المللی باشگاهی را بررسی می کند.

messi

لیونل مسی از سوی فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار به عنوان برترین گلزن دنیا در سال 2012 شناخته شده است. این جایزه ای به بازیکنی می رسد که از روز اول ژانویه تا سی و یک دسامبر هرسال بیشترین گلها را با پیراهن تیم ملی کشورش، بازیهای المپیک و با پیراهن تیم باشگاهی اش در رقابت های بین المللی زده باشد.

مسی در سال 2011 هم این جایزه را به خود اختصاص داده بود و امسال هم با زدن 25 گل، یعنی 12 گل برای تیم ملی آرژانتین و سیزده گل در رقابت های بین المللی باشگاهی این عنوان را مال خود کرد و با رکوردی که ویویان جان وودوارد، بازیکن سابق تاتنهام و چلسی که در 10 بازی برای تیم ملی کشورش 25 گل زده بود و در سال 1909 به نام او ثبت شده بود برابری کرده است.

نیمار ستاره برزیلی باشگاه سانتوس با حضور در رقابت های المپیک 2012 لندن و زدن 3 گل در این رقابتها، توانست در رده دوم قرار بگیرد. البته او در بازیهای ملی اش برای تیم ملی برزیل درسال 2012 بیشتر از کریستیانو رونالدو گلزنی کرده بود.

رونالدو هم در رده سوم این جدول قرار گرفت و رادامل فالکائو در جایگاه پنجم قرار گرفت.

لیونل مسی 25 ساله حالا اولین بازیکن در قرن بیست و یکم است که «دبل » زده و عنوان برترین گلزن دنیا و برترین گلزن دنیا در لیگ داخلی یک کشور را در یک سال مال خود کرده . اولین بازیکنی که موفق به انجام این کار شد استفان بلومر انگلیسی بود که در سال 1896 این کار را انجام داد.این بازیکن دربی کانتی در سالهای 1897 و 1901 این دبل را به نام خود ثبت کرد.

fefa2012 بازدید : 49 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

آدریا پسر تیتو، عکسی را در صفحه تویئترش قرارداده که درکنار پدرش در آخرین روز سال گذشته میلادی مشغول بازی پادل بوده اند.

Tito Vilanova & his son

این طور به نظر می رسد که شرایط فیزیکی تیتو ویلانووا خوب است و او خیلی زود از بستر بیماری برخاسته.

سرمربی جوان بارسا امیدوار است تا بتواند در بازی روز یکشنبه تیمش روی نیمکت مربیگری تیمش بنشیند و اگر گزارش زیر را بخوانید متوجه خواهید شد که این خواسته چندان هم دور از ذهن نیست.

آدریا ویلانووا، پسر تیتو ویلانووا روز گذشته عکسی را در صفحه توئیترش قرار داد که مربوط به عصر روز سی و یکم دسامبر بود و او را در کنار پدرش، تیتو ویلانووا، سرمربی باشگاه بارسلونا و در حال انجام مسابقه پادل تنیس نشان می داد.

بقیه تو ادامه مطلب


fefa2012 بازدید : 22 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

در شهر دلاپلاتای آرژانتین عروسک بزرگی از لیونل مسی را برای آرزوی موفقیت برای این ستاره آرژانتینی آتش زدند.

در شهر دلاپلاتای آرژانتین نیمه شب اول ژانویه، عروسک بزرگی از لیونل مسی که روی یک کره زمین بزرگ نشسته بود را به آتش کشیدند. این یک سنت درآرژانتین است که برای آرزوی موفقیت انجام می گیرد.

ریشه و منشا سنت آتش زدن عروسک ها که شبیه مراسم «لاس فایاس » والنسیایی هاست، خیلی قدیمی است . درشهر دلاپلاتای آرژانتین جشن هایی در محله های مختلف برگزار می شود و همسایه ها در ساعات ابتدایی هر سال نوی میلادی در خیابان ها این مراسم را برگزار می کنند.

در ساعات ابتدایی سال 2013 در مجموع 144 عروسک در این شهر آرژآنتین سوزانده شد که یکی از عروسکهایی که در روز 31 دسامبر بیش از سایر عروسکها از آن بازدید شد، عروسک لیونل مسی بود که توسط همسایه های محله ال موندوگوی دلاپلاتا تهیه شده بود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه ال موندو دپورتیوو، این عروسک لیونل مسی که روی کره زمین نشسته چندین متر طول داشت و پیراهن تیم ملی آرژانتین را برتن داشت.

درجریان مراسم روز اول ژانویه ،بعد از آرزوی موفقیت دسته جمعی برای مسی، این عروسک بزرگ آتش زده شد تا دوازده ماه پراز موفقیت و خوب پیش روی این بازیکن آرژآنتینی باشد

fefa2012 بازدید : 55 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا که روز 20 دسامبر زیرتیغ جراحی رفته بود،ساعت 9.30 دقیقه صبح امروز درشهرک ورزشی بارسلونا حضور یافت وتمرینات شاگردانش را از نزدیک دنبال کرد.

Tito Vilanova

تیتوویلانووا بعد از عود کردن مجدد بیماری اش روز 20 دسامبر زیر تیغ جراحی رفت تا غده پاروتید که یکی از غدد بزاقی است را به تیغ جراحی بسپارد. حالا او بهبود یافته و ساعت 9.30 دقیقه صبح امروز در شهرک ورزشی بارسلونا و برسرتمرینات تیمش حضور یافت و امیدوار است تا بتواند در بازی بعدی تیمش مقابل اسپانیول که داربی کاتالونیاست نیز روی نیمکت ذخیره های بارسا بنشیند.

این بازی ساعت 21.30 یکشنبه به وقت ایران در ورزشگاه نوکمپ برگزار می شود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس تیتو در جلسه تمرینی امروز روی نیمکت نشست و تمرینات شاگردانش را از نزدیک دنبال کرد. حالا این نظر پزشکان است که تکلیف تیتو را روشن می کند ولی به نظر می رسد که روند بهبوداو به خوبی طی می شود.

این درحالی است که ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا چند روز پیش در کنفرانسی خبری در دوبی، اعلام کرده بود که تیتو پانزده یا بیست روز دیگر باز می گردد ولی حالا گویا این روند سرعت یافته.

البته تیتو از روز هفتم ژانویه، دوشنبه باید شیمی درمانی و رادیوتراپی اش را آغاز کند.

تیتو یک روز قبل از انجام عمل جراحی اش در روز نوزدهم دسامبر، به داخل رختکن رفت و مستقیما این خبر را به بازیکنانش اعلام کرد

foton

fefa2012 بازدید : 18 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

لیونل هر سال درجشن تولدش از ما یک توپ فوتبال می خواست.

Messi - Balon de Oro 2009-2010-2011
مجله فرانس فوتبال در آخرین شماره اش قبل از اهدای توپ طلای سال 2012 (جایزه ای که روز دوشنبه در سوئیس به برنده اش اهدا می شود)، گزارشی در مورد روزهای ابتدایی هر سه نامزد نهایی دریافت این جایزه معتبر یعنی آندرس اینیستا، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو داشته. خبرنگار این مجله به سراغ پدر اینیستا ، یکی از مربیان مدرسه رونالدو و برادر لیونل مسی رفته تا گزارشی متفاوت را در آستانه اهدای جایزه توپ طلای سال 2012 تهیه کند.
درحالی که این روزها خیلی ها مسی را نامزد اصلی کسب این جایزه می دانند، رودریگو یکی از برادرهای بزرگ تر لیونل مسی به خبرنگار فرانس فوتبال گفته:« هنوز کاملا یادم است که مسی اولین بار چه زمانی گفت که دوست دارد توپ طلا را مال خودش کند. آن روز، مربوط به زمانی بود که او 13 سال سن داشت.» لازم به ذکر است که ستاره آرژانتینی بارسا در سن 13 سالگی بود که به آکادمی فوتبال این باشگاه پیوسته بود.
رودریگو در ادامه صحبت هایش گفت:« بعد از آن، لیونل همیشه این هدف را در ذهنش داشت و همیشه می خواست تا توپ طلا را مال خودش کند. من هم فکر می کردم که او توانایی این کار را دارد. حالا الان ما داریم راجع به چهارمین توپ طلایی که ممکن است مال لئو شود صحبت می کنیم؛ امیدوارم که این طور شود.»
برادر بزرگتر مسی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:« در خانه ما هیچ وعده غذایی ای نیست که بدون صحبت در مورد سطح بالای فوتبال لئو صرف شود. یعنی در تک تک وعده ها صحبت از مسی و فوتبال اوست . با گذر زمان ما شاهد رشد و پیشرفت او بوده ایم. لئو روز به روز بهتر می شود. برادرم یک بازیکن با مهارت است ولی اگر این خواست و اراده دیوانه وار او برای رسیدن به تمامی این موفقیت ها و تلاش برای رشد و پیشرفت روزانه نبود، این مهارت او به تنهایی به هیچ دردی نمی خورد. »
رودریگو دوباره به دوران کودکی لیونل بازگشت و گفت :« لیونل هر سال در جشن تولدش، می خواست که برایش یک توپ بخریم. اگر به او کادوی دیگری به جز یک توپ می دادیم، همیشه کمی عصبانی می شد.»
برای اهدای جایزه توپ طلا تنها یک روز دیگر باید منتظر باشیم. این جایزه روز دوشنبه 7 ژانویه در مقر فیفا در شهر زوریخ یا در دستان لیونل مسی قرار خواهد گرفت، یا به رونالدوی پرتغالی می رسد و یا برای اولین بار به اینیستا اختصاص خواهد یافت.
fefa2012 بازدید : 15 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

انتظارمی رود تنها پس از گذشت 2هفته از عمل جراحی موفقیت آمیز تیتو،سرانجام این مربی 44 ساله بارسلونا بتواند درداربی کاتالونیا برابر اسپانیول بر روی نیمکت مربیگری تیمش بازگردد.

Pinto, Messi, Mascherano - Barcelona
ترکیب احتمالی
بارسلونا
AC Milan
Valdes
Alves, Pique, Puyol, Alba
Xavi, Busquets, Fabregas
Pedro, Messi, Iniesta


اسپانیول

Roma
Casillas
Lopez, Colotto, Moreno, Capdevila
Sanchez, Forlin
Mubarak, Verdu, Simao
Garcia

بقیه تو ادامه مطلب


fefa2012 بازدید : 21 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

مسی و کسب چهارمین توپ طلای متوالی اش در 4 سال اخیر: این خبری است که در رسانه های دنیا بازتاب گسترده ای داشت.

A Bola home page after messi wins balon d'oro

لیونل مسی، ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا روز دوشنبه برای چهارمین بار در چهارسال اخیر توپ طلای دنیای فوتبال را مال خودش کرد تا اولین و تنها بازیکنی باشد که 4 بار این افتخار را مال خود کرده. در اینجا می توانید بازتاب این خبر را در رسانه های دنیا مطالعه کنید:

بقیه تو ادامه مطلب

fefa2012 بازدید : 56 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

مسی شب گذشته با پشت سر گذاشتن کریس رونالدو و آندرس اینیستا، برای چهارمین بار پیاپی برنده توپ طلا شد و پدرو بازی کردن در کنار این نابغه آرژانتینی را یک افتخار دانست.

David Villa, Lionel Messi, Pedro Rodriguez (Barcelona)

پدرو، مهاجم بارسا، بعد از رسیدن چهارمین توپ طلا به لیونل مسی، این ستاره آرژانتینی را بهترین بازیکن تاریخ نامید.

مسی شب گذشته با پشت سر گذاشتن کریس رونالدو و آندرس اینیستا، برای چهارمین بار پیاپی برنده توپ طلا شد و پدرو بازی کردن در کنار این نابغه آرژانتینی را یک افتخار دانست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من سال هاست که در کنار او بازی می کنم. ما در کنار هم به قهرمانی های زیادی رسیده ایم و رسیدن به یک توپ طلای دیگر، برای او بسیار لذت بخش است. او بهترین بازیکن تاریخ است.

لحظاتی که من بیش از همه به یاد دارم، فینال ها و قهرمانی هایی است که با هم داشتیم. من خوش شانس بودمدو خوشحالم که در کنار بهترین بازیکن جهان و یا حتی بهترین بازیکن تاریخ بازی کرده ام."

پدرو که این هفته در دیدار با اسپانیول، بعد از 5 ماه بار دیگر برای بارسا گلزنی کرد، امیدوار است که بتواند به روند گلزنی هایش ادامه بدهد.

" درست است که شما می توانید دوران بدی را سپری کنید؛ در این شرایط گلزنی اعتماد به نفس شما را برمی گرداند. من خوش شانس بودم که در دیدار با اسپانیول توانستم به تیم ام کمک کنم. امیدوارم که این مسیر ادامه پیدا کند.

گفته شده که من خوب بازی کردم و به تیم کمک کردم اما برای تیم گلزنی بسیار مهم است. هم تیمی ها و مربی کمک زیادی به من کردند و من امیدوارم بتوانم به همین مسیر ادامه بدهم."


fefa2012 بازدید : 12 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

بعد از مسی، رونالدو و اینیستا، چابی، فالکائو ، کاسیاس و پیرلو در رده های بعدی قرار گرفتند.

Cristiano Ronaldo, Iniesta, Messi

روز دوشنبه، 7 ژانویه بود که مراسم اهدای توپ طلای سال 2012 در شهر زوریخ برگزار شد. توپ طلا و عنوان برترین بازیکن سال گذشته به لیونل مسی رسید. او در مجموع با کسب 41.60% به توپ طلای سال 2012 رسید که 14.79% از این آرا، رای سرمربیان، 13.25% از آرای کاپیتان ها و 13.56% از آرای خبرنگاران منتخب برخوردار بود

رونالدو با 23.68% آرا دوم شد که 7.69% مربیان، 7.23% کاپیتان ها و 8.76% خبرنگاران به او رای داده بودند.

10.91% آرای کسب شده توسط اینیستا، شامل 2.66% آرای سرمربیان، 3.33% از آرای کاپیتان ها و 4.92% از آرای خبرنگاران بود و چابی با (4.08% آرا)، فالکائو (با 3.67% آرا)،کاسیاس با 3.18% آرا، آندره آ پیرلو با 2.66% آرا، دیدیه دروگبا با 2.60% آرا، روبین فان پرسی با 1.45% آرا و زلاتان با 1.24% آرا در رده های بعدی قرار گرفتند

رده بندی برترین مربیان دنیا هم بدین ترتیب بود. بیسنته در بوسکه با کسب 34.51 % آرا و کسب 11.96% از آرای سرمربیان، 8.41% از آرای کاپیتان ها و 14.14% از آرای خبرنگاران اول شد.

ژوزه مورینیو با کسب مجموع 20.49% آرا و 5.90% آرای سرمبیان، 8.76 % آرای کاپیتان ها و 5.83% آرای خبرنگاران دوم شد. پپ گواردیولا با 12.91% آرا سوم شد و روبرتو دی متئو، سر الکس فرگوسن، یورگن کلوپ، چزاره پراندلی، روبرتو مانچینی، یواخیم لو و یوپ هاینکس هم در رده های بعدی قرار گرفتند.

fefa2012 بازدید : 345 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

این ملی پوش اسپانیایی که رقابت توپ طلا را به هم تیمی اش، لیونل مسی واگذار کرد، به خاطر دریبل های دیدنی شناخته می شود اما منتقدان او معتقدند او بیش از حد نمایشی بازی می کند.

Andres Iniesta - FC Barcelona

آندرس اینیستا، هافبک خلاق بارسا، اعلام کرد که هیچ وقت برای تحقیر حریف پا به میدان نمی گذارد؛ هرچند سبک بازی او طوری است که گاهی اوقات مدافعان حریف را خلع سلاح می کند.

این ملی پوش اسپانیایی که رقابت توپ طلا را به هم تیمی اش، لیونل مسی واگذار کرد، به خاطر دریبل های دیدنی شناخته می شود اما منتقدان او معتقدند او بیش از حد نمایشی بازی می کند.

بقیه تو ادامه مطلب

fefa2012 بازدید : 16 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی به این نکته اشاره کرد که تازمانی که از دنیای فوتبال خداحافظی نکند، متوجه عملکرد فوق العاده اش نخواهد شد.

Messi y sus trofeos

لیونل مسی ستاره آرژآنتینی باشگاه بارسلونا کمی بعد از خروج از سالن فیفا در زوریخ و دریافت چهارمین توپ طلایش در جمع خبرنگاران به صحبت پرداخت و گفت:« زمانی که با دنیای فوتبال خداحافظی کنم، تازه به تماشای کارهایی که انجام دادم خواهم نشست.»

مسی هنوز از آنچه در دنیای فوتبال در عرصه باشگاهی به دست آورده مطلع نیست و از سطح فردی فوق العاده اش در دنیای فوتبال آگاهی ندارد. آمار و ارقامی که او کسب کرده باعث شده تا یکی از بزرگترین بازیکنان دنیای فوتبال و یکی از برترین ستاره های تاریخ باشد.

اینیستا شکی در موفقیت های آتی مسی ندارد:« مسی می تواند تمام توپ طلاهای آتی را هم مال خودش کند.»

دل بوسکه هم در تمجید از او گفت:« اگر او به همین ترتیب و در همین سطح به کارش ادامه دهد پیشی گرفتن از او کار خیلی دشواری خواهد بود.»

کرویف هم در تمجید از مسی گفته:« احتمالا او 5، شش یا هفت توپ طلا خواهد برد. چون مسی غیرقابل مقایسه است. » حتی والدراما یکی از میهمانان حاضر درمراسم توپ طلای سال 2012 در تمجید از مسی گفت:« او شایستگی اش را دارد که همیشه این جایزه را مال خود کند.»

fefa2012 بازدید : 61 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است که دروازه بان بارسا بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیاست.

Lionel Messi Gerard Pique Dani Alves Andres Iniesta Xavi Sandro Rosell

ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا بعد از انتخاب لیونل مسی به عنوان برنده توپ طلای سال 2012 و انتخاب بیسنته دل بوسکه به عنوان برترین سرمربی دنیا در سالی که گذشت در این باره به صحبت پرداخت. او در گفتگو با برنامه ال مون شبکه راک 1 و رادیو کاتالونیا اتفاقاتی که در چند روز اخیر رخ داد را مرور کرد. دراینجا می توانید گزیده ای از صحبت های او را به نقل از آ.اس مطالعه کنید

بقیه تو ادامه مطلب

fefa2012 بازدید : 16 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

کفش های جدید مسی براساس 4 توپ طلای او و همچنین "خورشید می"، به عنوان یکی از نمادهای ملی آرژانتین طراحی شده است.

Lionel Messi y los 4 balones de oro

به مناسبت بردن چهارمین توپ طلا، کمپانی آدیداس یک جفت کفش ویژه از سری کفش های آدی زیرو اف 50 را برای ستاره آرژانتینی بارسا طراحی کرد.

مسی که سال 2012 را با زدن 91 گل به پایان رساند، این هفته با پشت سر گذاشتن اینیستا و کریس رونالدو، توانست برای چهارمین بار پیاپی، به عنوان بهترین بازیکن دنیا انتخاب شود.

کفش های جدید مسی براساس 4 توپ طلای او و همچنین "خورشید می"، به عنوان یکی از نمادهای ملی آرژانتین طراحی شده است.


بقیه تو ادامه مطلب

fefa2012 بازدید : 22 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

http://fcbarcelona.rozup.ir/ashkan/l.jpg

بارسا در حالی وارد ال کلاسیکوی جام حذفی می شود که در طی این رقابت ها شکستی را تجربه نکرده است؛ از آن سو، رئال مادرید 4 پیروزی، 1 تساوی و یک شکست تا این جای جام حذفی داشته است.

ویا با 5 گل، گلزن برتر بارسا در این رقابت هاست، این در حالی است که کریستیانو رونالدو و بنزما (4) صدر این آمار را برای سفیدپوشان در اختیار دارند.

کلیه آمار و ارقام در ادامه مطلب



fefa2012 بازدید : 27 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

http://fcbarcelona.rozup.ir/Music/2013_02_02_ENTRENO_35.v1359808962.JPG

پس از پایان ماه ژانویه که بارسا 8 بازی در 31 روز انجام داد ، تیم فوریه ی آرامی را پشت سر خواهد گذاشت و پیش از بازی های آتی لیگ قهرمانان و جام حذفی، طی 2 هفته ی آینده در روزهای وسط هفته بازی نخواهد داشت.

این یک شروع گیج کننده برای سال 2013 بوده است. در طول 25 روز، بارسا 8 بازی انجام داده است؛ از بازی مقابل اسپانیول تا ال کلاسیکوی چهارشنبه در برنابئو، یعنی به طور متوسط هر 4 روز یک بازی. این یک شروع موفقیت آمیز در سال جدید بوده است، چراکه بارسا با تیم دوم در لیگ 11 امتیاز فاصله گرفته و در جام پادشاهی نیز پس از شکست کوردوبا و مالاگا ، در یک نیمه نهایی دیگر حضور دارد.

fefa2012 بازدید : 28 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

http://fcbarcelona.rozup.ir/Documents/12.JPG

در ادامه مسابقات هفته بيست و دوم لاليگاي اسپانيا، سه بازي انجام شد و طي آن بارسلونا در ورزشگاه مستايا مهمان والنسياي متحول شده بود که اين بازي در آخر با نتيجه تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

fefa2012 بازدید : 62 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

http://fcbarcelona.rozup.ir/Documents/2013_02_05_ENTRENO_02.v1360069525.jpg

مدافع کناری تیم بیان کرد: «همیشه بازی کردن در مستایا برای بارسا سخت بوده است».

جوردی آلبا بار دیگر در مستایا بازی کرد ولی این بار پیراهن بارسلونا را بر تن داشت. بارسلونا با نتیجه 1-1 متوقف شد ولی این مدافع عملکردی عالی از خود ارائه کرد. پس از این بازی سرسختانه، جوردی آلبا گفت: «بازی نزدیک و برابری بود؛ هر کدام از طرفین می توانستند پیروز شوند زیرا موقعیت های خوبی خلق کردند». پس از بازی جام حذفی مقابل رئال مادرید، آلبا توضیح داد: «ما کمی خسته بودیم چون بازی جام حذفی بسیار طاقت فرسا بود».

بقیه در دامه ی مطلب

fefa2012 بازدید : 28 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

http://fcbarcelona.rozup.ir/Documents/2013_01_06_BARCELONA_ESPANYOL_19.v1360061308.JPG

لئو مسی روز پنجشنبه قرارداد خود با بارسا را تا 30 ژوئن 2018 تمدید خواهد کرد. این مهاجم آرژانتینی بعد از دو کاپیتان تیم - کارلس پویول و ژاوی هرناندز - آخرین بازیکن بارسا خواهد بود که در هفته های اخیر قرارداد خود را تمدید می کند.

مسی که هم اکنون در اردوی تیم ملی آرژانتین در سوئد حاضر است، روز پنجشنبه قراردادی جدید که به موجب آن تا 30 ژوئن 2018 در بارسلونا خواهد ماند را امضا می کند. قرارداد جدید او ساعت 16:30 (به وقت محلی) در دفتر باشگاه امضا خواهد شد.

هر کی این بازیکن رو دوست داره یه نظر بده



fefa2012 بازدید : 19 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
بمب خبری امروز
تهران - باشگاه آرسنال به احتمال زياد 'سسك فابرگاس' كاپيتان كاتالان اين تيم را در فصل تابستان در ازاي 50 ميليون پوند به بارسلونا مي دهد.
احتمال انتقال 50 ميليون پوندي فابرگاس به بارسلونا
به گزارش ميررفوتبال، فابرگاس 24 ساله ممكن است يكي از چند بازيكني باشد كه آرسنال قرار است آنها را كنار بگذارد.
'آرسن ونگر' سرمربي آرسنال قصد دارد در اين فصل تيمش را بازسازي كند تا از بحران 'دست نيافتن به جام قهرماني' خلاص شود.
البته رسانه هاي انگليسي نوشته اند كه ونگر، فابرگاس را به ماندن در آرسنال تشويق كرده است. هنوز سه ماه ديگر تا تصميم گيري نهايي درباره كاپيتان آرسنال زمان باقي است.
در صورتي كه بارسلونا پيشنهادي بدهد كه آرسنال نتواند در برابر آن مقاومت كند و يا اينكه اين بازيكن اهل كاتالان بخواهد به زادگاهش بازگردد بعيد است ونگر بتواند در نگهداشتن فابرگاس موفق شود.

fefa2012 بازدید : 19 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
از آموخته هایم علیه آنها استفاده خواهم کرد

پیکه: منچستراز من یک مرد ساخت


ه گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از News of the World، جرارد پیکه در حالی به منچستریونایتد پیوست که بسیار جوان بود و هنگامی که به این تیم رسید، هیچ جایی در ترکیب تیم سرالکس فرگوسن نداشت. با این حال حضور چهار ساله در لیگ برتر از وی یک بازیکن فیزیکی ساخت؛ بازیکنی که اکنون در خط دفاعی بارسلونا با قدرت به میدان می رود.
پیکه
این بازیکن ملی پوش در آستانه بازی تیمش در فینال لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد گفت: زمانی که به منچستریونایتد رفتم آنها مرا در خانواده خود قرار دادند. از انتخاب خود هیچ وقت پشیمان نبوده ام؛ چراکه حضور در انگلستان از من یک مرد ساخت. آنجا یک نوع دیگر از بازی کردن را آموختم، بازی مستقیم و فیزیکی. آموختم که چگونه برای دفاع کردن از بدن خود استفاده کنم؛ چراکه مهاجمان از پشت شما حمله می کنند.

پیکه در ادامه افزود: در آنجا طوری کار کردم که پیش تر از آن هیچ گاه به آن شکل کار نکرده بودم و توانستم 9 کیلوگرم به عضلاتم اضافه کنم. من از همین آموخته ها در فینال لیگ قهرمانان علیه منچستریونایتد استفاده می کنم.
fefa2012 بازدید : 17 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
امروز تمرین تیم بارسلونا در انگلیس ، برای فینال روز شنبه انجام شد؛ بعد از اینکه بازیکنان بارسا امروز، صبح خوبی را در هتل خود آغاز کردند، بعد از ظهر در زمین اختصاصی آرسنال تمرین خواهند کرد.
تصاویری از تمرینات بچه ها


messi

بقیه تو ادامه مطلب...
fefa2012 بازدید : 23 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
شكست منچستريونايتد قطعي است
ويا: تيكي‌تاكا دليل آمدنم به بارسلونا بود

خبرگزاري فارس: مهاجم گلزن تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا ضمن قطعي دانستن شكست منچستريونايتد دليل عضويتش در بارسونا را تيكي تاكا توصيف كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از اسپورت كاتالونيا، داويد ويا تصريح كرد: بارسلونا ديدار نهايي ليگ قهرمانان اروپا را آ‌ن‌طور كه حريفش جدي گرفته، سخت و عجيب نمي‌داند، ما از همه نظر برتر از حريف انگليسي خود هستيم و قاطعانه به پيروزي خواهيم رسيد.
ويا ادامه داد: تيكي تاكا همان چيزي است كه به خاطرش فوتبال را دوست دارم و دليل آمدنم به بارسلونا بود.
معتقدم كه اگر تيكي تاكا نبود فوتبال كم كم وارد سراشيبي فراموشي مي‌شد.
دومين گلزن بارسلونا پس از مسي افزود: معتقدم كه پيروزي برابر منچستر يونايتد ساده نيست؛ اما براي ما تعريف شده و روشن است. اگر مثل هميشه باشيم و بازي خودمان را ارائه كنيم، بدون ترديد با قاطعيت برابر حريف به پيروزي مي‌رسيم.
fefa2012 بازدید : 19 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا گفت: بايد با دقت تفسير كنيم، خبرنگاران خوب مي دانند كه كسب 96 امتياز كار كمي نبود.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از آس اسپانيا، جوزپه گوارديولا پيروزي بازيكنان جوانش را در خانه مالاگا به هواداران تبريك گفت و تصريح كرد: از شاگردانم كاملاً راضي هستم، آنها بار ديگر به من و همه دوست‌داران بارسلونا ثابت كردند كه ما به نام وابسته نيستيم و كار گروهي در بارسلونا حرف اول را مي‌زند.
وي افزود: كسب 96 امتياز كار كمي نبود و فتح هر 3 امتياز در 14 بازي خارج از خانه براي من بسيار ارزش دارد.
گوارديولا در خصوص پيروزي پر گل رئال مادريد نيز گفت: به اين تيم تبريك مي‌گويم، دو تيم بارسلونا و رئال مادريد هر دو آبروي فوتبال اسپانيا هستند و از اين كه بازيكنان رئال مادريد نااميد نشده و در بازي آخر هم خوب بازي كرده‌اند خوشحالم، اين چيزها زيبايي فوتبال است و بايد به احترام مردم، هميشه زيبا بازي كرد.
بارسلونا با نتيجه 3 بر يك برابر مالاگا به پيروزي رسيد.
fefa2012 بازدید : 48 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
رئال‌- بارسا؛ ال‌‌كلاسيكوي تكراري، شايد هم انتقامي

خبرگزاري فارس: دربي تكراري و معروف اسپانيا ميان دو قدرت اول فوتبال اين كشور فردا شب در چارچوب ديدارهاي ليگ قهرمانان اروپا انجام مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس، فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو شهر مادريد، رئال ميزبان آبي و‌ اناري پوشان بارسلونا خواهد بود.

اين مصاف در ديدار رفت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا برگزار مي‌شود. اين سومين رويارويي اين دو تيم در 11 روز گذشته است. در لاليگا دو تيم به تساوي يك بر يك رضايت دادند اما در بازي نهايي جام حذفي (كوپا‌دل‌ري) رئالي‌ها با گلزني كريستيانو رونالدو، به برتري يك بر صفر و عنوان قهرماني رسيدند.

در ديدار فردا شب بارسلونا براي انتقام شكست چند روز قبل به ميدان مي‌آيد. آنها كه مقابل اوساسونا در ابتداي هفته جاري و در لاليگا از تمام توان خويش بهره نگرفتند تا به ذخيره انرژي بپردازند، خود را مهياي هدفي كه در سر دارند، خواهند كرد.

در نقطه مقابل رئال مادريد كه همين هفته و در بازي با والنسيا از نيروهاي ذخيره‌اش استفاده كرد، با توجه به خصوصيات ذهني خوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي‌اش، ابتدا به قصد ضربه زدن و گشودن دروازه رقيب كاتالاني و سپس بازي بسته براي حفظ برتري جهت بازي برگشت‌، گام به ميدان خواهد گذاشت
fefa2012 بازدید : 25 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
سلام
خبر های داغ از بارسا و مسی

lsd

-انتقام سخت بارسا از رئال در ديدار جنجالي؛
مورينيو در خانه شكست خورد

-جنجال در ال‌كلاسيكو
مورينيو و په‌په توسط داور بازي اخراج شدند

-
مسي 10 مادريدي را جريمه كرد

بقیه تو ادامه مطلب...
fefa2012 بازدید : 14 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
تمجيد هافبك بارسا از رئال مادريد
چاوي: تيمي كه با مدافعانش حمله مي‌كند، خطرناك است

خبرگزاري فارس: هافبك تيم بارسلونا گفت: رئال مادريد تيمي است كه مدافعانش در حمله شركت مي‌كنند، بنابراين اين مورد نشان از قدرت شاگردان مورينيو دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا، چاوي ارناندس بازيكن تاثيرگذار تيم فوتبال بارسلونا تصريح كرد: وقتي آلبيول اخراج شد اطمينان داشتم كه اوضاع براي ما بهتر هم مي‌شود و حتي براي گل‌هاي بيشتر هم فرصت خواهيم داشت اما بازي هجومي رئال مادريد ما را شوكه كرد. آنها حتي با حمايت مدافعان خود دست به حمله مي‌زدند، تيمي كه راموس، مارسلو، په‌په و كارواليو به عنوان مدافعان اين تيم در خط حمله رويت شوند تيم خطرناكي است و ما بايد در سه بازي ديگر خود برابر رئال مادريد بسيار مراقب باشيم.
چاوي ادامه داد: مورينيو مربي كوچكي نيست و در جنگ تاكتيكي معمولا راهي را انتخاب مي‌كند كه سايرين انتظارش را ندارند، ما نتيجه خوبي در برنابئو گرفتيم اما همه متوجه شديم كه رئال مادريد براي سه بازي بعدي خود برابر ما برنامه‌ريزي دقيقي كرده است.
fefa2012 بازدید : 69 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
تمجيد هافبك بارسا از رئال مادريد
چاوي: تيمي كه با مدافعانش حمله مي‌كند، خطرناك است

خبرگزاري فارس: هافبك تيم بارسلونا گفت: رئال مادريد تيمي است كه مدافعانش در حمله شركت مي‌كنند، بنابراين اين مورد نشان از قدرت شاگردان مورينيو دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا اسپانيا، چاوي ارناندس بازيكن تاثيرگذار تيم فوتبال بارسلونا تصريح كرد: وقتي آلبيول اخراج شد اطمينان داشتم كه اوضاع براي ما بهتر هم مي‌شود و حتي براي گل‌هاي بيشتر هم فرصت خواهيم داشت اما بازي هجومي رئال مادريد ما را شوكه كرد. آنها حتي با حمايت مدافعان خود دست به حمله مي‌زدند، تيمي كه راموس، مارسلو، په‌په و كارواليو به عنوان مدافعان اين تيم در خط حمله رويت شوند تيم خطرناكي است و ما بايد در سه بازي ديگر خود برابر رئال مادريد بسيار مراقب باشيم.
چاوي ادامه داد: مورينيو مربي كوچكي نيست و در جنگ تاكتيكي معمولا راهي را انتخاب مي‌كند كه سايرين انتظارش را ندارند، ما نتيجه خوبي در برنابئو گرفتيم اما همه متوجه شديم كه رئال مادريد براي سه بازي بعدي خود برابر ما برنامه‌ريزي دقيقي كرده است.
fefa2012 بازدید : 19 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
در آستانه رويارويي با رئال‌ در فينال جام حذفي
كركيچ در تمرين بارسلونا حاضر شد

خبرگزاري فارس: مهاجم جوان بارسلونا با رهايي از كمند مصدوميت امروز به تمرين بارسلونا اضافه شد.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از سايت رسمي بارسلونا، بوخان كركيچ كه سه روز پيش از اولين ال كلاسيكودربي (شنبه شب گذشته) مصدوم شده بود به دستور پزشك معتمد باشگاه از فهرست پزشكي خارج و به تمرين امروز صبح تيمش ملحق شد.
كركيچ مهاجمي سرعتي و بسيار باهوش است كه مي تواند در نيمه دوم به شرط تساوي يا پيش افتادن بارسلونا به ميدان بيايد و اميدهاي مادريد براي بالابردن جام پادشاهي را به ياس تبديل كند.
گفته مي‌شود بارسلونا از حالت 4-3-3 خود كه در بازي شنبه شب به نمايش گذاشت به سيستم 4-4-2 گردشي تغيير خواهد كرد و كركيچ در اين سيستم مي‌تواند در كنار پدرو دو مهاجم تيمش را تشكيل دهد.
fefa2012 بازدید : 16 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
با حضور مربيان و برخي بازيكنان مادريد و بارسلونا
توپ مخصوص فينال جام پادشاهي اسپانيا رونمايي شد

خبرگزاري فارس: فدراسيون فوتبال اسپانيا براي جدال پاياني جام حذفي از توپ مخصوصي بهره مي‌برد كه نام تيم‌هاي رئال مادريد و بارسلونا روي آن حك شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ماركا، نام بارسلونا با 25 قهرماني و رئال مادريد با 17 قهرماني روي سطح توپ فينال جام پادشاهي حضور داشته و آديداس براي تبليغ در مورد توپش در فينال جام حذفي مبلغ 600 هزار يورو به فدراسيون فوتبال اسپانيا پرداخت كرده است.
تعهدات فدراسيون فوتبال اسپانيا در قبال اين مبلغ شامل پخش چند فيلم كوتاه تبليغاتي از اسكوربورد استاديوم مستايا، فروش اين توپ در فضاي اطراف استاديوم، نصب هشت بيلبرود تبليغاتي براي اين توپ در خيابان‌هاي اطراف مستايا و هديه توپ آديداس به كودكان بي سرپرست يك انجمن خيريه در والنسيا بين دو نيمه بازي فردا شب رئال مادريد و بارسلونا است.

fefa2012 بازدید : 15 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
بر اساس آمار تلويزيون اسپانيا
ركورد پربيننده‌ترين ال‌كلاسيكو براي جدال در برنابئو ثبت شد

خبرگزاري فارس: ال‌كلاسكيودربي اسپانيا بين رئال مادريد و بارسلونا در برنابئو از لحاظ پربيننده‌ترين ال‌دربي تاريخ در رتبه اول قرار گرفت.


به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از رويترز، بيش از يازده ميليون نفر فقط در اسپانيا تماشاگر ديدار رئال مادريد و بارسلونا در برنابئو (شنبه شب گذشته) بودند و پيش‌بيني مي‌شود كه با توجه به خريد كارت هاي تلويزيوني در كشورهاي آسيايي، آمريكاي جنوبي، اروپا و آفريقا حداقل 15 ميليون نفر ديگر نيز از اين بازي به صورت رسمي و با رعايت كپي‌رايت اين ديدار جذاب را تماشا كرده باشند.
تنها تلويزيون دولتي اسپانيا در فاصله دو روز مانده به ال‌كلاسكيودربي اول تعداد 800 هزار كارت تلويزيوني براي باز شدن قفل شبكه ماهواره‌اي به كشورهاي عربي، آسياي جنوب شرقي و چند كشور اروپايي فروخته است و اين مسئله درآمد قابل توجهي براي اين كشور به همراه داشته است.
بيش از 45 كمپاني بزرگ و صاحب نام از سراسر جهان در فضاي تبليغاتي راديويي و تلويزيوني ال‌كلاسيكودربي حضوري پررنگ داشته و پيش‌بيني مي‌شود مبلغ حداقلي 6 ميليون يورو تنها از بخش تبليغات بازرگاني بين دو نيمه از 5 شبكه راديويي و تلويزيوني داخل اسپانيا وارد خزانه دولت اين كشور شده باشد.
fefa2012 بازدید : 13 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

با سلام.

ببخشيد كه دير آپ كردم.

يه خبر خوشحال كننده اين كه اريك تونست اولين گلش رو براي بارسا بزنه بعد از اين همه بازي كردن.

خبرگزاري فارس: شاگردان گوارديولا با تساوي يك بر يك برابر بيلبائو

به مرحله ششم جام پادشاهي صعود كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس، در اولين شب دور برگشت مرحله پنجم كوپا دل ري اسپانيا، بارسلونا كه در بازي رفت متحمل تساوي بدون گل در نيوكمپ شده بود، اين بار با تساوي يك بر يك برابر اتلتيك بيلبائو، صعودي سخت و نفس‌گير را تجربه كرد. اريك آبيدال در دقيقه 75 براي بارسا گلزني كرد و گل تساوي بخش اما بيهوده نماينده باسك توسط فرناندو يورنته در دقيقه 85 به ثمر رسيد.

در دو ديدار ديگر شب گذشته، دپورتيوو لاكرونيا با نتيجه 3 بر يك از كوردوبا گذشت. آدريان در دقايق (90 پنالتي)، 102 و (120 پنالتي) در بازي كه به وقت اضافه كشيده شده بود، براي نماينده گاليسيا گلزني كرد. تك گل كوردوبا را نيز آرتگا در دقيقه 87 به ثمر رساند. دو تيم در بازي رفت به تساوي يك بر يك رسيده بودند.

سويا نيز با نتيجه 3 بر صفر از سد مالاگا تازه متحول شده گذشت. در اين ديدار روماريچ 51، پروتي 65 و فابيانو 89 براي نماينده اول آندلوس گلزني كردند. مالاگا در ديدار رفت نيز به شكست 5 بر 3 تن داده بود.

fefa2012 بازدید : 17 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
فابرگاس: بارسا بهترين تيم جهان است‌

خبرگزاري فارس: از نظر كاپيتان تيم فوتبال آرسنال انگليس،

بارسلونا برترين تيم جهان است.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ديلي‌تلگراف، در آستانه بازي‌‌هاي دور رفت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، سسك فابرگاس گفت: همه آرسنالي‌ها مي‌دانند بارسا بهترين تيم دنيا است. رويارويي با اين حريف براي ما كاملا دشوار است. در اين حال مي‌كوشيم بهترين نمايش ممكن را ارائه كنيم. درست است تيمي جوان داريم ولي صاحب كيفيت بالا و توان زيادي هستيم.
فابرگاس و يارانش مطابق برنامه قرار است چهارشنبه شب در ورزشگاه الامارات مقابل بارسا صف‌آرايي كنند.
وي افزود: خيلي نگران بازي با آنها نيستيم. بدون استرس موظف هستيم برنامه‌هاي خود را مقابل آنان اجرا كنيم.
سال گذشته در ليگ قهرمانان به آنها بيش از حد احترام گذاشتيم و مهربان بوديم ولي در مصاف جديد مي‌رويم كه با آنها نبرد كنيم.

fefa2012 بازدید : 39 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
مسي: آرسنال بدون فابرگاس قدرتش كاهش مي‌يابد

خبرگزاري فارس: به باور مرد سال فوتبال جهان و اروپا، تيم آرسنال بدون ستاره اسپانيايي‌اش قدرت خود را از دست مي دهد.

به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از ديلي‌استار، ليونل مسي اظهار داشت: وقتي سسك فابرگاس براي آرسنال بازي نمي‌كند، مشكلات اين تيم انگليسي افزايش مي يابد. بنظر مي‌رسد بدون اين بازيكن از قدرت آرسنال كاسته خواهد شد. اين موضوع به هرحال يك ويژگي با تاثيرات مثبت و منفي براي رقيب ما است.
مسي كه در پايان سال گذشته ميلادي براي دومين مرتبه پياپي بهترين بازيكن جهان انتخاب شد، در بازي رفت مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا، در كنار هم‌تيمي‌هايش باخت 2 بر يك از چنين رقيب انگليسي را تجربه كرد.
بازيكن تكنيكي آرژانتيني افزود: با توجه به آنچه عنوان كردم، نقش و تاثير حضور فابرگاس در آرسنال غيرقابل انكار است. او با حضورش مي‌تواند تيمش را به كلي متحول كند.

ديدار برگشت اين دو تيم در فرداشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه نيوكمپ برگزار خواهد شد. در بازي رفت فابرگاس 33 ساله براي لندني‌ها بازي كرد و به عنوان كاپيتان تيمش را به پيش برد. او پس از آن با مشكل مصدوميت كشاله در بازي ليگ برتر با استوك‌سيتي مواجه شد و حضورش براي بازي برگشت در ابهام قرار گرفت

مسي در تمرينات بارسا

در ادامه خواهيد خواند:

ماسكرانو: مسي مي‌تواند آرسنال را نابود كند

سارا: مسي بهتر از رونالدو است

تصويري از آخرين تمرينات آبي و اناري پوشان.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان درباره ی وبلاگ ما چیست ؟
    جدول لیگ


     

    لباس 2013 بارسلونا

    لباس اول



    لباس دوم


    تماس با مدیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 185
  • بازدید ماه : 414
  • بازدید سال : 1,221
  • بازدید کلی : 18,031
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبمستر

    ابزار وبمستر

    Online User تماس با ما
    گلزنان لالیگا
    ساعت
    رتبه در گوگل