loading...
FCBarcelona80.rzb.ir
خرید کارت شارژ

سلام دوستان اگه کارت شارژ ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل خواستید به این سایت مراجعه کنید.

fefa2012 بازدید : 18 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)
از آموخته هایم علیه آنها استفاده خواهم کرد

پیکه: منچستراز من یک مرد ساخت


ه گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از News of the World، جرارد پیکه در حالی به منچستریونایتد پیوست که بسیار جوان بود و هنگامی که به این تیم رسید، هیچ جایی در ترکیب تیم سرالکس فرگوسن نداشت. با این حال حضور چهار ساله در لیگ برتر از وی یک بازیکن فیزیکی ساخت؛ بازیکنی که اکنون در خط دفاعی بارسلونا با قدرت به میدان می رود.
پیکه
این بازیکن ملی پوش در آستانه بازی تیمش در فینال لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد گفت: زمانی که به منچستریونایتد رفتم آنها مرا در خانواده خود قرار دادند. از انتخاب خود هیچ وقت پشیمان نبوده ام؛ چراکه حضور در انگلستان از من یک مرد ساخت. آنجا یک نوع دیگر از بازی کردن را آموختم، بازی مستقیم و فیزیکی. آموختم که چگونه برای دفاع کردن از بدن خود استفاده کنم؛ چراکه مهاجمان از پشت شما حمله می کنند.

پیکه در ادامه افزود: در آنجا طوری کار کردم که پیش تر از آن هیچ گاه به آن شکل کار نکرده بودم و توانستم 9 کیلوگرم به عضلاتم اضافه کنم. من از همین آموخته ها در فینال لیگ قهرمانان علیه منچستریونایتد استفاده می کنم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتان درباره ی وبلاگ ما چیست ؟
    جدول لیگ


     

    لباس 2013 بارسلونا

    لباس اول



    لباس دوم


    تماس با مدیر
    آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 1,158
  • بازدید کلی : 17,968
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبمستر

    ابزار وبمستر

    Online User تماس با ما
    گلزنان لالیگا
    ساعت
    رتبه در گوگل